ploppviola

Alla inlägg under september 2013

Av Liljenberg - 27 september 2013 20:50

Detta kmr på Mollies rum:)
Ugglor är så fina

Miranda funderar fortfarande på sina.El vi funderar ihopa;) :)

Av Liljenberg - 26 september 2013 23:08

Min lilla donna på öppna förskolan.
Trivdes som fisken i vattnet.Ett riktigt dagisbarn:)
Men vi väntar nåt år till men repris på öf blir de i morron.

På tal om fiskar vattnen så gjorde jag lättlagat i dag:))

Lite mösshopping på Carl Andersson
Maxihopping på em som aldrig göres om vid den tiden.
Ser fram emot Fredag o helg.


//M

Av Liljenberg - 26 september 2013 07:23

Äntligen har Jacobs nya rum börjat renoveras:)

Bästa är att slippa själva.

Tid finns verkligen inte o inte heller ork faktiskt.

I går drogs tapeter ner o spacklades.Gissar att de börjar målas i dag o i morron kanske tapetseras.

Så fort rummet är klart vilket sker i mitten på nästa vecka senast,så skruvas vår säng ner,Den ska målas vit o Jacob är den nya ägaren.

Äntligen får han en dubbelsäng som önskats länge:)

Vi ska köpa en ny vit Birekelandsäng från Ikea.

Också äntligen!Hatar bajsbrunt!!


Sen ska Jacobs saker ner i rummet o hans gamla ska målas o tapetseras o Miranda ska flytta in där.


Mirandas gamla töms på grejer o även de ska målas o tapetetseras o en liten Mollie flyttar in:)


De ritas även på två toaletter som måste byggas inom de snaraste.


I dag ska vi gå till öppna förskolan vilket flickorna ser fram emot.

Trevlig dag!!/M


Av Liljenberg - 21 september 2013 23:39

Den här lilla söta bönan började på Kyrkans barntimmar i Fredes.Riktigt kul tyckte hon:)
Under tiden handlade jag kläder på stan.
Lindex hade 20% på barnsortimentet plus att dom reade Mominkläder.Tröjor jag tittat på förra veckan som kostat 99 kr såldes för 50 kr o sen yttetligare dom 20% på de.
Jag plockade på mig en del.:)
Efter lite övertalning valde Isac o Pontus vats en tröja.Dom har inget större intresse av att handla.Märkligt;)))

Köpte doftljus på Tanzimara.

Köpte även Mirandas vinteroverall på Kappahl.800 kr:0 Som hittat;)
Svinpris!!!
Men fin är den:)
Köpte halskrage o mössa till Mollie.Nu kan vintern komma bäst den vill

Stefan o Jacob har varit på fotbollsmatch så jag ska jobba i morron i stället.

Jacob fick tråkiga nyheter i eftermiddes så de har varit mycke tårar o ledsamheter.

Man minns själv hur de var o hur ont de gjorde att bli bortvald:(

Mister man en står tusen åter:)

Sov gott!!//M






Av Liljenberg - 15 september 2013 18:31

Mollie poserar i sin nya kläning o leggings.

Av Liljenberg - 15 september 2013 00:06

Malin har gjort en tårta till Pontus.
Såå fin!!!!

Några har undrat vad Stefan säljer för grejer..
Bla detta:)

Av Liljenberg - 14 september 2013 07:04

Här har ni en styck vild bebis:)
Hon har bus på gång från hon slår upp dom blå tills hon undet högljudd protest sluter dom på kvällen.
Hon är på allt!
Men vad skulle man göra utan dom små?? Dom fyller mitt liv med mening o hon underbart gosig o fin???

Jag ska strax gå upp o fixa till mig o koka min gröt.Sen bör de mot jobbet.Har varit vaken sedan 06:15 o kan inte somna om"tantvarning;) :)
.Trevlig Lördag:) //M

Av Liljenberg - 13 september 2013 21:15

Fin uggla av syster Marie

Pontus köpte dillchips o geischa till mig:))

Även Malin Malte o Linn kom förbi med fin present.
Jag har satt ihopa två smörgåstårtor.Kalaset blir flyttat till Söndag o 4 personer föll bort.
Lär bli smörgåstårtas hela nästa vecka.
Tack för gratulationet på fejjan per telefon vykort mm:)

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards