ploppviola

Alla inlägg under september 2013

Av Liljenberg - 12 september 2013 23:55

Godnatt sov gott.

Av Liljenberg - 12 september 2013 23:32

Pontus kräkte i går men är betydligt bättre i dag Håller honom hemma två dgr med tanke på smittorisken.
Han var lycklig som en speleman när vi kom in med kalasbrickan i morse:)
Vi sjöng o sen blev de presentöppning o frukost.
Han fick en icesluschmake,radiostyrdbil,eltandborste.
Han fick en ny mus till datorn tidigare i veckan.600 kr o väldigt speciell o bra enligt Pontus.
På kvällen åt vi Mac donaldsmat o Ponte är väldigt nöjd med sin dag.På Lördag blir de kalas:)
I morron påbörjat jag sättningen av smörgåstårtan.
Har bett min lillasyster komma o leka med som små så jag får gjort lite.
Sov gott //M


Av Liljenberg - 11 september 2013 23:37

Fika o shopping på fm med Malin o Malte o mina flickor.

Hem o röjde o sen kom James med tapetpärmarna.
Vi börjar med Jacobs rum där nere:)
Äntligen !!
Föräldramöte med Isacs klass
Hem o la barnen.Fixade fram Pontus paket o laddade födelsedagsbrickan.
I morron fyller min minsta kille 9 år.

Jag gick i all skens ro på stan o köpte babyfilten o kläderna jag tänkte ta hem bebisen i.Blåa:)
När jag gick mot bilen så gick vattnet.
En månad tidigt så lite oväntat
3080 gram 46 cm

Pontus hade kräkt flera ggr då jag kom hem i kväll så i morron blir han hemma från skolan Fler barn har magknip o mår illa:(
Godnatt/M




Av Liljenberg - 11 september 2013 23:23

Isac på cykelutflykt med skolan.Dom hade haft en trevlig dag:)

Av Liljenberg - 9 september 2013 23:03

Dax att sova..Sov gott

Av Liljenberg - 6 september 2013 00:16

Min tokiga unge har klätt ut sig.Hon drar fram som en virvelvind den lilla donnan.Helt galet busig men som ni set helt underbar ändå???
Miranda har varit hos farmor hela dagen o mina öron har fått vila;)
Kaxig bestämd dam som pratar från hon vaknar till hon somnar.
Hon kom hem i kväll lycklig nybadad o hade med sig kladdkaka hon o farmor bakat.

I morron 9:30 opereras hon.Ska bli skönt när de är gjort.Hemskt o se när dom somnar o särskilt om dom är ledsna.Jag ska ge henne två suppar innan vi åker härifrån.
Sen skulle hon antagligen få lugnade direkt när vi kmr in.Hon gråter när jag berättar att hon ska somna o att hon ska andas i en mask.Känns hemskt o tvinga ett litet barn.Särskilt när man själv tycker de känns jobbigt med sövningen:(

Har packat en väska med dricka presenter o lite extra kläder.Ska först lämna killarna på skolan o sen Mollie till farmor.

Hoppas Pontus kan va i skolan Har var trött o hängig o ledsen i kväll.Mycket läxa:engelska glosor vilket han kan men svårare med månaderna.Han blandar i hopa Mars o Maj o September blir Februari osv
Dom ska även kunna hårda o mjuka vokaler.
Ja man blir trött för mindre.....

Nu ska jag försöka sova..
Godnatt//M



Av Liljenberg - 2 september 2013 23:07

Mollie o jag var på Maxi o handlade gympisar till Pontus i morse.
Sen vidare till Kappahl o köpte regnställ till
P.
Han fick en svart lite tjockare mössa woxo.
Isac fick ett regnställ på Lindex.

Jag skulle haft fleece oxå men de säljs tydligen inte här i stan om du har barn över stl 122/128:0

Jag köpte mig två svarta kjolar o en tröja.Totalt125 kr:)
Man kan inte kalla mig slösaktig direkt;)
Köpte Mirandas operationpresenter.Har lyckats vända hennes;jag ska inte ha något i örat o jag tänker ändå inte somna till att nu gå med på operationen.

Hon kmr få Friendslego o lite hårgrejer o ringar.
Mollie köpte sig lite Duplolego.Nästa gång sover hon när jag går in på Nisses.
Nu ska jag sova o samla kraft inför morondagens bravader.

Sov gott//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards