ploppviola

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Liljenberg - 11 april 2013 14:21

I dag var vi på Andys min svärmor o jag o givetvis mina töser

Miranda springer runt mycket själv o åker rutchkanorna gång på gång.Stora flicka! Poängterar hela tiden hur stor hon är o så mycket hon kan.

Lilla Mollie älskade bolhavet o roade sig där länge:hon hittade flera kompisar hon kramade o klappade på :)

Många trevliga mammor och pappor där i dag :)


Vi fikade på god grekisk paj svärmor o jag  o Miranda åt korv med bröd.Mollie tiggde gurka o majs o sen åt hon sin gröt.


Töserna somnade i bilen på väg hem o Mollie sover ännu.

Jag ska ta och sätta fart o röja köket o sen påbörja kvällens tacos.


Fick i dag ett papper/besked vi väntat länge på o  de var båder skönt o tråkigt.skönt o få bekräftat o tråkigt ändå.

Kan säga att de är minsann inte lätt när de är svårt o alla bär vi på olika jobbigheter o problem men nu kan vår del räcka tycker jag:lite positiva vindar o nedförsbackar.


Märker att min sociala sida har blivit lidande:jag orkar dels inte va så social som vanligt o orkar inte träffas lika mycket o jag känner mig besviken på flera "vänner" som visar sig mest vara intresserade av att själva "ordbajsa" som jag kallar de o de betyder att bara ösa ut detaljer om sitt eget i all evighet o lyssna själva är sämre el obefintligt.

Många verkar tro att jag är någon sorts dumpningskontainer för all skit.Men jag har väldigt fullt med mitt eget nu o jag pausar lite nu o hämtar kraft.Jag hör av mig sen när jag har energi igen o orkar umgås på ett vanligt sätt.Med dom som står kvar.För visst är de väl så att en relation ska vara ömsesidig o faktiskt stå kvar fast de blåser lite va!?


/M




Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards