ploppviola

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Liljenberg - 11 december 2012 16:42

Dagarna rullar på som alltid.

Roar oss med promenader,städning o tvätt o allt som hör ett hushåll till..Har även gjort knäck,julaköttbullarna o i dag lussekatterna.

I helgen var vi i gjutarparken o roade barnen med pulkaåkning.Detta året tycker Miranda de är jättekul(vågade inte förra året)

Vi har även haft en snickare här i 9 arbetsdagar o nu är hallen klar med lister o även lite annat finlir har han gjort vid..Äntligen kan vi stänga/låsa grinden till nedanvåningen.


Mollie har fått sin första tand:vänster uppe:har aldrig varit med om att tänderna uppe kmr före dom där nere men så var fallet iaf..

Hon är supergo o super överallt..Kravlar runt o ställer sig mot allt..


Miranda har gått sitt första luciatåg o vi var på julfest i pingstkyrkan:såå fin men så blyg.hon hade tränat massor på dagis o hemma men hon vågade inte så mycket där.Dock stod hon kvar,vilket vi inte vågat hoppas....

  En fin ängel med glitter på vingarna =)


Nu ska vi äta......


//Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards