ploppviola

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Liljenberg - 29 december 2012 19:01

Sune i Grekland var rolig!

Väldigt uppskattad av killarna o även av mig.Många skratt,den rekommenderar vi..Nästan fullsatt oxå.


Vi tog hämtmat i dag oxå på gubbens begäran.

Hans tur o laga mat vettni  


Flickorna är badade o Miranda speglar sig o gör om håret i ett  


Pontus retar Miranda i vanlig ordning o snart ska här göras vid tänder o läggas barn..Tar si så där fram tills 22 innan alla är i säng.Förrutom Jacob som numera lägger sig själv  


Ska bli intressant o  se om Mollie ska somna i dag..Brukar ta en flaska sen sover hon men nu två kvällar har hon inte ens somnat efter två flaskor o åtskilliga försök.Först fram emot 23 somnar hon men sover sen till först 6-7 o sen välling på de o sover vidare fram tills klockan 9.30.Vi åt  frukost klockan 11.


Film o ostbågar för os vuxna o film.Nu i med en tvätt...//Monica





Av Liljenberg - 29 december 2012 12:58

"Vill du gå på bio?"

Orkar inte, vill inte..Ok då blir de att jag går med två av killarna..

Tonåringar är inte så pigga nuförtiden    


Vi ska se Sune i Grekland o de ska bli roligt!!


Stefan tog ut en gapig "kansjälvare" i trädgården efter hennes egna önskemål.

Hon hade kristaller i örat nu på morronen o jag då vet man vrf hon har varit "a pain in the as" sista dagarna.Lättare att förstå o orka o man finner en anledning.

Ja en annnan anledning änn bortskämd skitunge då..    


Mollie ska få välling o sova o jag o killarna ska strax lösa ut biljetterna.Sen ska vi till hemmakväll o köpa lite godis.Läsk o popcorn köper vi på bion..


I går var vi o nyårshandlade,jag o töserna.Ska i morron sätta i hopa en smörgåstårta till nyårafton..

Blir så god när den får stå en natt innan garneringen sker.


Karin o Tobbe med barn kommer o firar med oss o de ska bli trevligt o gott!!


Trevlig Lördag!!/Monica




Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards