ploppviola

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Liljenberg - 24 december 2012 11:31

I går firade vi vår jul,vi i familjen..  

Barnen fick vars en julstrumpa på morronen.Hittade jättesöta på Maxi för 20 kr stycket.

Isac o Ponte fick vars en ficklampa o vars en fingerskateboard.

Jacke fick ficklampa och två trisslotter.Han vann 30 kr på ena =)

I Mirandas låg fluffiga kattinneskor

Mollie fick en liten "Maja"docka.

Stefan fick sin dagen innan, o hans innehöll Bingolotter o  lite spelrader o choklad.


Vi åt frukost o sen hade vi julklappsutdelning.  Tog inte många minuter innan allt var upprivet.  

Jacob fick mest fotbollssaker som fotbollskalender,fotbollskort.Parfym o presentkort,hårskum o borste(han har fått sin mobil redan i julklapps förskott)

Isac fick en kofta,parfym,borste,hårskum,böcker o lite andra behovssaker(han har fått en laptop i förskott)

Pontus fick sin efterlängtade one pieece,kofta kasonger,matta,angry bird skjutare,basketkorg,fingerskatebord ramp mm.

Miranda fick prinsesskläning,kassaapparat,strumpor trosor,petshop figurer,halsband mm

Mollie fick ett smyckesskrin,badleksaker,learning dog,en liten hund

Bilder kmr

Stefan fick jägermeister o James bond parfym


Jag fick min tatuering av familjen(den gjorde jag i fredeskväll =) )


Efter julklapparna så blev de julmat här med massa gott.

Potatis o laxpudding,köttbullar,prinskorv,kokt o stekt ägg,brunkål,rödbetor,skinka o knäckebröd o förståss julmust.


Till kvällsfika blev de risalamalta med saftsås o lussekatter o knäck o godis.

Vi var nere i vårt biorum o såg filmen Modig.Riktigt bra tyckte jag.Lite läskig tyckte två av barnen.


Stefan o jag spelade lite Bingolotto, men spelade inte klart utan såg en film i stället o åt chips....


I dag ska vi fira jul med svärisarna.Mollie ligger här i vagnen o sover o när hon vaknar bär de i väg.Har ett gäng glada förväntansfulla barn :)

Ska bli trevligt o gott o barnens kusin Alma kmr oxå.


GOD JUL på er mina vänner!!!//Monica





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards