ploppviola

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Liljenberg - 2 november 2011 08:07

vaknade Miranda o ville upp o kolla på tv o äta välling..Jag var VÄLDIGT irriterad....hon gapar o skriker o väcker  heeela huset så jag blev arg o sa att hon fick sitta i soffan själv då o vara tyst fram tills tven började:de köpte hon

Sen la jag mig o vakande av att Isac var arg o gapade på att Jacob hade varit på hans rum o retats..Tänk att man har så stora barn o så bråkar dom så mycket fortfarande!?Jag trodde de skulle minska!? Pontus o Miranda bråkar knappt medans Isac o Jacob är som ärkefiender o gnabbas o tetas o slåss så fort dom får tillfälle...Vissa mornar kan jag knappt ha dom två vid frukostbordet samtidigt..

Vi har ändå stränga tydliga regler på vad som gäller o visst slutar dom när vi säger till på skarpen men att man ska BEHÖVA bli arg varje gång vi ska ha en frukost de tar på min energi!!!!!!Sen Isac är inne i den berömda 9 årsåldern som ska vara en jobbig tid för dom.:känslig lättretlig o allmänt frustrerad.Jacob hade de jobbigt då han var 9 så vi känner precis igen allt..

I dag ska jag prova att dom får äta uppdelat,börjar med Isac o Pontus el tvärtom börjar med Jacob.?.Jacob brukar inte kunna vänta på frukosten så värst länge:jag är SÅÅÅÅÅÅ hungrig!!Hahahah tonåring i April!!!


Ska försöka slå in lite fler julklappar o gå igenom vad vi köpt o vad som ska köpas..Köpte vars en till Jacob o Miranda i går på maxi o så ligger några o väntar som jag köpt tidigare,de flesta är dock redan inslagna


Sen ska Miranda sova middag en stund om vi hinner de innan jag ska skjutsa killarna till kyrkan för bak klockan tretton..Kanske hon kan sova i bilen så slipper jag somna..Jag gillar INTE att sova på dagen egentligen jag kommer inte i gång igen o så blir jag så sur o vaknar knappt på hela dagen o så blir de svårt o sova på kvällen..Sen är de ju skönt när man väl sover men baksidan av de blir inte så rolig alltid....


Kanske att jag o Miranda o ev Jacob åker till Kristianstad för o leta one piece,dom borde väl ha någon?Sen kila inom Åhlens??Heheh ja man åker inte till Kristianstad utan att kolla där enligt mig...


Nu fruksot sen julklappsinslagning o köksröj o lite tvätt(dumma torktumlaren har gått i sönder)

Ha en bra dag alla!//M





Av Liljenberg - 2 november 2011 08:07

vaknade Miranda o ville upp o kolla på tv o äta välling..Jag var VÄLDIGT irriterad....hon gapar o skriker o väcker  heeela huset så jag blev arg o sa att hon fick sitta i soffan själv då o vara tyst fram tills tven började:de köpte hon

Sen la jag mig o vakande av att Isac var arg o gapade på att Jacob hade varit på hans rum o retats..Tänk att man har så stora barn o så bråkar dom så mycket fortfarande!?Jag trodde de skulle minska!? Pontus o Miranda bråkar knappt medans Isac o Jacob är som ärkefiender o gnabbas o tetas o slåss så fort dom får tillfälle...Vissa mornar kan jag knappt ha dom två vid frukostbordet samtidigt..

Vi har ändå stränga tydliga regler på vad som gäller o visst slutar dom när vi säger till på skarpen men att man ska BEHÖVA bli arg varje gång vi ska ha en frukost de tar på min energi!!!!!!Sen Isac är inne i den berömda 9 årsåldern som ska vara en jobbig tid för dom.:känslig lättretlig o allmänt frustrerad.Jacob hade de jobbigt då han var 9 så vi känner precis igen allt..

I dag ska jag prova att dom får äta uppdelat,börjar med Isac o Pontus el tvärtom börjar med Jacob.?.Jacob brukar inte kunna vänta på frukosten så värst länge:jag är SÅÅÅÅÅÅ hungrig!!Hahahah tonåring i April!!!


Ska försöka slå in lite fler julklappar o gå igenom vad vi köpt o vad som ska köpas..Köpte vars en till Jacob o Miranda i går på maxi o så ligger några o väntar som jag köpt tidigare,de flesta är dock redan inslagna


Sen ska Miranda sova middag en stund om vi hinner de innan jag ska skjutsa killarna till kyrkan för bak klockan tretton..Kanske hon kan sova i bilen så slipper jag somna..Jag gillar INTE att sova på dagen egentligen jag kommer inte i gång igen o så blir jag så sur o vaknar knappt på hela dagen o så blir de svårt o sova på kvällen..Sen är de ju skönt när man väl sover men baksidan av de blir inte så rolig alltid....


Kanske att jag o Miranda o ev Jacob åker till Kristianstad för o leta one piece,dom borde väl ha någon?Sen kila inom Åhlens??Heheh ja man åker inte till Kristianstad utan att kolla där enligt mig...


Nu fruksot sen julklappsinslagning o köksröj o lite tvätt(dumma torktumlaren har gått i sönder)

Ha en bra dag alla!//M





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards