ploppviola

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Liljenberg - 26 november 2011 14:03

verkar vara något man ska vänja sig vid? Hann bara in i duschen i går o så började de värka vid näsan/ögat o migränen var ett faktum......snabbt i med två panodil o så värmekudden på huvudet o soffläge...ringde Stefans som fick lämna barnen på skolan..förutom Isac som hade jätteont i sitt ena öra...gick inte o få tag på skolan.Fast jag ringde skolans nummer gång på gång blev jag kopplad till ett mobilmummer?Måste va störning på linjen för jag ringde verkligen rätt o kollade gång på gång men nä bara koppaldes fel....

När migränen gått över skyndade jag mig bort till Maxi för fredags/adventshandel...Var en timme senare änn vad jag brukar o jösses vad folk.....men inte så man fick trängas för de är en stor o bra affär men många panchisar samt elever från Jacobssskolan intill..fick en knöckfull vagn o många goda skratt..Hade min vän Malin med o henens goa Malte..Samt då mina två(Isac o Mirre)fick ett samtal i min mobil från en säljare som undrade vad jag använder för sorts rakhyvel..Jag kände inte för o få någon hyvel skickade till mig GRATIS som ändå kostar porto o då inte är GRATIS i mina ögon så jag "drev" lite med kvinnan:jag använder en trimmer sa jag..Kvinnan:vaddå för trimmer?Jag:samma som jag trimmar gräset med..Ehh hon skrattade först lite försiktigt o sen lite till.....sen sa hon men kan jag få prata med din man:Jag:nä han använder inte heller hyvel han sparar till tomteskägg..Hon men kan jag få ringa upp honom efter jul då han kanske ska raka av de?De fick hon,,hahahhahaha,,i bland är dom roliga försäljarna!!

Iaf fick jag hem varorna efter lite stök o bök(vi går in genom källaren/bottenvåningen nu o de är längre väg o mer asande)

Röjde lite här o lite där,men kändes inte som jag kom någonstans..Jobbig känsla när man plockar överallt men aldrig blir nöjd o känner de plockat..!!Föreberedde kvällens tacos o sen kom min syster o fikade lite o fick lite med sig hem.

Stefan hämtade Pontus från skolan fall i fall jag skulle få ett andra anfall av migrän som jag ALLTID brukar efter 4-6 timmar(blev dock inget)Jacob kom hem o hämtade lite grejer o åkte vidare till sin farmor för övernattning..


På kvällen åt vi tacos o hade fina servetter o tända ljus(mysigt på fredagen o mysa till de lite extra)

Pontus åkte till kyrkan med en kompis på fredagqul..


Sen var de dax för IDOL!!Fy vad grymma Robin o Moa är!!!!Molly är oxå jätteduktig men de var hennes tur o åka....Amanda får åka nästa vecka för som jag sagt sedan länge ska MOA O ROBIN stå i final!!!!Bard han är såå pinsam o dum!!!Han har noll koll!

Idag gick vi upp i tid o Stefan har börjat med vår nya farstu:har jag velat ha länge o nu fick jag igenom de.den blir inte så stor men ändå..!!

Jag har städat lite,tvättat lite,lagt ut auktioner på tradera o nu ska jag leta fram sista stjärnan in för adventständningen i morron....Isac har åkt till farmor för o sova över o Jacob kmr hem där i från i kväll...Mirre sover, Stefan snickrar o jag sitter här vid datan..De blir pommes o stekt kyckling till middag o i kväll lite chipsmys o film med familjen,,,ha en fin helg alla!//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards