ploppviola

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Liljenberg - 5 november 2011 16:14

Vilken mysig kväll de blev i går..först god tacos o sen idol..så bra de var,vilka bra sångare/sångerskor!!!!Min absolut största favo är ju MOA!Men jag gillar Robin o Amandorna supermycket oxå..Molly är oxå duktig men ingen personlig favorit..dom ska mer änn kunna sjunga för jag ska falla..hela scenkonceptet måste vara rätt o jag gillar verkligen Moa såå mycket!Har gjort sen dag ett!!!!!Hon kommer stå i finalen de kan jag säga rätt upp o ner,i hopa med Robin är min stora gissning....


Att Olle åkte ut var väl helt rätt de hängde på honom o Andre tyckte jag efter o ha hört dom..Andre kan gärna åka nästa gån,jag tycker han har tungan ur mun o se riktigt drogad ut i blick sjunger på ett märkligt sätt,,bara jag som tycker de tro???

Molly är ju som sagt duktig men ingen favo men jag tyckte faktiskt inte hon var så sur som dom sa i går!!???

Jag röstade på henne några gånger då hon är så pass duktig o inte förtjänade att åka ut så jag är glad att hon fick stanna..


Efter idol såg vi på film o käkade ostbågar o drack julmust..Mumsigt värre!!!


I dag blev de en liten promenad för mig o Miranda o Pontus,fast han cyklade..vi var o lämnade ut jultidningar till en kund o så gick vi inom en park(skola)Pontus är så söt med sina tappade framtänder(uppe)Tycker barn är så gulliga med glugg hhehehe

Alex o hans mamma var o hämtade Isac,han ska sova hos dom i natt o här är lite tomt utan honom,men skönt för honom o komma bort..Han är inne i en så känslig tid i sitt liv o han tänker o gråter mycket o är frustrerad så han behöver komma i väg på lite roligheter..så tack Petra för du frågade honom!!!


Hela vår trottoar o en bit av framsidan är uppgrävd då vid ska få nytt bredband med en supersnabb uppkoppling:äntligen efter att vi har varit missnöjda en längre tid med ständiga nedkoppliongar av modemet:så pisskasst har de varit o är!!!!

Sen inom de närmsta kommer en gubbe o ska ta bort vår trappa o dränera runt huset o sen fylla upp marken så vi kan ha parkeringsplats precis intill huset....


Pontus o jag o min ena syster var på Maxi o handlade lite mer helggotte!!Heheh vi äter väl i hjäl oss en vacker dag....

Fick även köpt en present till min man(farsdag)

Tycker de  är för jäkligt att människor i Sverige inte får sjukbidrag när dom är sjuka o tvingas leva på socialen o knappt ha råd med mat...så har en person i min närhet tvingats leva ett par år utan ändring.....

Snyggt jobbat av "freddan",sen kan vissa komma o få tusentals kronor utan o ha gjort rätt för sig en enda gång..Märkligt hur vi bara sväljer betet gång på gång o accepterar dessa orättvisor i vårt land:vågar vi inget annat el orkar vi inte bry oss???


Frmor var o lämnade Jacob här o vi fikade lite på goda vanlijbullar o rosa munkar som barnen äslkar..Stefan har suttit vid sin läxa heeela dagen o vi åt lite rester från i går..Maten i dag kmr bli något enkelt som typ hamburgare el korv med bröd el nåt,,i morron blir de mac donalds då alla barnen är hemma..I kväll ska de ses på film o käkas chips o spelas spel med barnne(inte tvspel dock)

När Miranda hade sovit middag brände hon väldigt het:38.7

Men hon verkar hyfsat pigg ännu..de rinner från hennes mun så antingen är de tänder el har hon ont i halsen(?)


Nu ska jag ta tag i de mindre roliga(disk,tvätt) men sen håller jag minsann lördag...


Ha en fin kväll!/M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards