ploppviola

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Liljenberg - 6 november 2011 15:01

så hade helgen (nästan) gått......tycker iof om när de blir vardag igen o allt blir som vanligt med postgång skola rutiner mm

Ska bli skönt o komma i gång med skolan för pojkarna som turats om att vara hemma o va sjuka sista fem veckorna typ...

Miranda har fortfaradne feber men har varit hyfsat pigg o inte värst gnällig....

Äter lite dåligt o hostar så misstänker att hon har lite ont i halsen,hon äter glass o välling o lite yoghurt så de är jag nöjd med...


Hon o jag tog en liten promenad bort till parken i dag o jösses vad löv som trillat ner från alla träd..Parken såg helt kal ut..hon ville inte stanna så länge utan hon barta gungade lite o sen gick vi hem igen men blev lite lek o lite lugt iaf...


Jacob ville inte följa med utan skulle hålla på med nåt skolgrejs med att lägga bilder på ett minneskort(el vad de heter?)

Han visade vilka bilder han valt o så många fina som han dessutom tagit själv:min fotograf!!!


Pontus var med Adam O i kyrkan på söndagsskola o hade haft roligt med lekar o tävlingar o deras lag hade tydligen vunnit..Passade ju  min "vinnarskalle" perfekt!!!

Stefan har suttit med sin läxa till de stora stora provet som kommer inte nu på tis men nästa..ska bli skönt när han gjort de för då ska vi sätta i gång med hallen:ÄNTLIGEN!!Toan ska bort:hallen ska förstoras ett klädskåp ska dit o en bänk att klä barn o hjälpa dom med skosnörena.....


Rolf(vår byggubbe)var här i dag o satte sin grävmaskin så i veckan påbörjas trappan att tas bort o hela infarten ska grävas ur o fyllas upp.så nu får vi gå ut genom källaren from i morron o så ska vi ha gubbar som springer här o grejar här o var:gött!!!!!Vill så gärna att saker o ting blir färdga innan skrutten kommer så man bara kan fokusera på familjen sen...


Senare i dag ska vi hämta mat från mac donalds:gottigott ska de bli!!Hela familjen lycklig!!Skönt o slippa stå med mat alla veckans dagar...

Stefan håller på o snyggar till där nere så våra gubbar kan få fritt fram o greja..Jag har tvättat men torktumlaren 'är sönder så platsen o hänga på är minimal nu(allt upptaget)får passa på o tvätta så vi klarar oss i veckan så slipper jag vara nere o störa arbetarna när dom håller på o murar o drar ledningar o grejar..dom ska ävenn koppla in en värmepump o provtrycka rör osv..Mycket som händer denna vecka!!!!


Jag har även två utvecklingsamatl i veckan o en dag tänkte jag gå med Miranda på öppna förskolan o så ska de städas o helst bakas..Nästa vecka igen fyller Isac 9 o stefan 40 så då blir de fest o jag vill ha FINT här!!!!


Nu ska jag in på traderas o se hur de går för mina auktioner,ha en fin em o kväll!!//M












Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards