ploppviola

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Liljenberg - 4 november 2011 09:06

Förutom incidenten på Maxi i går så var de först en trevlig stund:Pontus upptäckte att dom hade "gratismat" alltså att man får provsmaka..Först var de en bit macka o så fick man köpa två bröd för 30 kronor så de gjorde vi..Sen frågade han tjejen om de fanns mer gratismat,hehehe..Min lilla gourme..Hon sa att där fanns kött att provsmaka längre bort så de gjorde han o Miranda,,han stod o åt o efter ett tag sa jag nu går vi vidare..då sa han:nej jag tänkte ta påfyllning hahhaha..vi köpte med oss en bit kött(fläskfile)Damerna skrattade gott åt honom..Han ville bort till vattenmaskinen o dricka o där tog han vars en banan till sig o Miranda....hehehe ja så blev dom nöjda iaf.....handlar man för så mycket på ett år kan de gott finnas lite att provsmaka av...


Vi kvällen såg vi på film o fuskhelgade lite jag o Stefan alltså.....


De känns skönt med fredag fastänn helg betyder lika mycket "jobb" för min del..nu har ju barnen turats om o vara sjuka i fem veckor så på månadag ska de bli SKÖNT o lämna hela skaran på skolan,,säga vad man säga vill men att gå o trö på varandra veckovis är inte bra..Skönt o komma i från varandra o ladda batterierna lite,krävs bara några timmar för att se varandra med nya ögon...

Idag tänkte jag köra till pappa o tända ett ljus o lägga den fina hjärtekransen..sen vidare till
Perstorp efter en kartong nudlar som bla Pontus ÄLSKAR!!!!

Sen hem o fixa tacos inför kvällen o fixa lite extra fint här,,dammsugade i går så i dag blir de plocka o bara lite dammsugning av kök hall o ev tvrummet....gillar o ha de lite finare på fredagen o så tända ljus o ha fina servetter till middagen....Jacob vill åka till sin farmor så han ska ringa o fråga om en stund(hon är ingen morgonmämnniska o vi vill inte väcka henne för tidigt)

Ska fixa till fajset o tvätta av mig o sen bär de i väg,ha en fin fredag alla!!//M

Ps de är lite stilltje med bilder för jag har blivit av med min kamera o fotar med familjens som jag inte kan ladda över med själv,ska be Stefan om hjälp så ni får lite bilder:alltid roligare tycker jag iaf ds




Av Liljenberg - 4 november 2011 09:06

Förutom incidenten på Maxi i går så var de först en trevlig stund:Pontus upptäckte att dom hade "gratismat" alltså att man får provsmaka..Först var de en bit macka o så fick man köpa två bröd för 30 kronor så de gjorde vi..Sen frågade han tjejen om de fanns mer gratismat,hehehe..Min lilla gourme..Hon sa att där fanns kött att provsmaka längre bort så de gjorde han o Miranda,,han stod o åt o efter ett tag sa jag nu går vi vidare..då sa han:nej jag tänkte ta påfyllning hahhaha..vi köpte med oss en bit kött(fläskfile)Damerna skrattade gott åt honom..Han ville bort till vattenmaskinen o dricka o där tog han vars en banan till sig o Miranda....hehehe ja så blev dom nöjda iaf.....handlar man för så mycket på ett år kan de gott finnas lite att provsmaka av...


Vi kvällen såg vi på film o fuskhelgade lite jag o Stefan alltså.....


De känns skönt med fredag fastänn helg betyder lika mycket "jobb" för min del..nu har ju barnen turats om o vara sjuka i fem veckor så på månadag ska de bli SKÖNT o lämna hela skaran på skolan,,säga vad man säga vill men att gå o trö på varandra veckovis är inte bra..Skönt o komma i från varandra o ladda batterierna lite,krävs bara några timmar för att se varandra med nya ögon...

Idag tänkte jag köra till pappa o tända ett ljus o lägga den fina hjärtekransen..sen vidare till
Perstorp efter en kartong nudlar som bla Pontus ÄLSKAR!!!!

Sen hem o fixa tacos inför kvällen o fixa lite extra fint här,,dammsugade i går så i dag blir de plocka o bara lite dammsugning av kök hall o ev tvrummet....gillar o ha de lite finare på fredagen o så tända ljus o ha fina servetter till middagen....Jacob vill åka till sin farmor så han ska ringa o fråga om en stund(hon är ingen morgonmämnniska o vi vill inte väcka henne för tidigt)

Ska fixa till fajset o tvätta av mig o sen bär de i väg,ha en fin fredag alla!!//M

Ps de är lite stilltje med bilder för jag har blivit av med min kamera o fotar med familjens som jag inte kan ladda över med själv,ska be Stefan om hjälp så ni får lite bilder:alltid roligare tycker jag iaf ds




Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards