ploppviola

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Liljenberg - 17 november 2011 14:54

Lämnade Pontus på Torsdagskul direkt efter jag hämtat honom i  skolan. Där är han på torsdagar o tycker de är jättekul!

Mirre o jag körde inom hemmakväll för o fylla på inför fredagsgottiset..Blev även lite grejer till Stefan som han ska få i morron på sin dag!!!Gotte för 350 spänn :hick!!!! Men i hopa med Stefans grejs blev de så, annars landar vi på lite över 100 när vi är där....

Körde hem o fixade in allt gott o sen kom Isac från skolan med en kompis o nu kom Jacob från skolan....Lite fika till dom o snart ska jag köra Jacob till fotbollen samtidigt hämtar jag Pontus från torsdagskulet....


I dag har jag fått gjort en del,,fixat, flera samtal o mailat flera ställen som jag skulle gjort för länge sedan tex är min sminkborttagningskräm på håret slut o har varit de sista veckorna o i dag äntligen blev jag färdig o beställa mer,Bokat datum med vänner,,sagt upp vårt glocalnet bredband tex mm..Lagt in räkningar som ska dras i natt då pengar kommer in på en mycket fattig kvinnas konto hahahha....


Städar toaletterna,lagt rent i Jackes säng........dammat hans o Isac tvmöbler,tvättat massa o hängt upp samt lagt in MASSA torr tvätt..Städat köket o tagit fram lite servetter o tallrikar mm inför kalaset...

Skrivit en gigantisk inköpslista inför morrondagens shopping på Maxi..ska ta fram brickorna jag ska göra smörgåstårtorna på..Dom ska sättas imorron:bottnarna o sen på lördag garnerar jag dom....


I kväll ska jag hinna dammsuga av o skura dom golven jag inte har skurat tidigare i dag.......

Barnens rum är storstädade tidigare i veckan o bara lite småröj kvar som blir varje dag efter lek....


Ska slänag ihopa en fläskpannakaka till familjen o komma på nåt till mig(?)Vet ej vad ännu men får nog nån idee inom kort tror jag....


Tullat liite på morondagens godis,blir mätt snabbt numera......


Tycker de är roligt hur folk ser på en gravid kvinna...En person säger åhh vad STOR du är ska du föda snart medans nästa säger:blir du inte större??? Tycker själv jag har en rejäl mage o allt annat änn liten iaf,men vi ser olika o olika kläder framhäver/döljer magen....har man knäppt vinterkappa syns de klart mindre, hade jag haft ett litet linne hade de ju synt mer:logiskt va!!!'


På återläsande!!/M








Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards