ploppviola

Alla inlägg under november 2011

Av Liljenberg - 1 november 2011 23:07

Barnen sover o gubben likaså..Jag sov sen middag med Miranda så att lägga mig nu kommer bara bli att jag ligger sömnlös flera timmar...

De blev att vi gick till stan o barnen fick handla för sina månadspengar samt höstlovspengar från farmor o farfar...

Isac köpte sin en riktigt häftig helikopter med fjärrkontroll som flyger o Pontus köpte sig en balyblades,Mranda köpte en liten docka o en tillhörande häst...

De var rätt mycket rea i stan så på Lindex köpte jag en kofta till Miranda som hade kostat 149 o nu 50 kr,sen en tshirt som kostat 129 nu 37 kr,o en kläning hon kommer kunna ha kanske nästa år för 50 spänn hade kostat 149,sen strumpbyxor för 25 spänn till henne(ord 69 kr)Ett par fodrade foppisar för 35 kr(ord129)

Allt för ca 250 kr.De kan man inte klaga på precis....

På hm köpte jag vars en vintermössa till Isac o Pontus o bebisen fick nappar med texten i love mum i love dad:supersöta var dom!!!

Så nyfiken på lilla bebisen..Var så säker på flicka i början sen gick jag över till kille men nu börjar flicka komma tillbaks..Vad tror ni????


Spelar ju noll roll,bara att få en bebis är ju en gåva


Letade efter en one piece på stan men de fanns ingen lämplig,antingen för liten storlek,fel färg/tjejig men kappahl skulle få in nästa vecka som skulle ligga runt 400-500 kronor


Vi tog med oss pasta hem o jag köpte mig en burk julmust:mums!!!


Jag fick handlat på maxi i kväll,skönt när de är gjort,räcker ngr dar iaf.....


I morron ska Pontus o Isac till kyrkan o baka hela eftermiddagen o de ser dom fram emot....

Kanske jag o Miranda ska ragga julklppar får se får se,,har även tänkt på ett bullbak men som sagt får se....


Sov gott alla!!/M

Av Liljenberg - 1 november 2011 09:21

Jaha vad ska man göra i dag tro??? Hade behövt handla mat o så ska jag leta present till Isac,han önskade sig en one piece men Maxi hade bara i rosa o de vill han INTE ha,,dom tog dessutom 449 o de tyckte jag inte den var värd fatiskt!!

Funderar på att ta oss upp till stan o kika där men tyvärr har jag två killar som typ hatar stan o de blir jobbigt bara dom ska in på Lindex o är jag väl i stan så vill jag iaf gå i tre klädaffärer hehehe

Brukar gå snabbt men dom tålar sig VÄLDIGT dåligt!!! Kanske iaf en av dom kan vara hos en kompis så länge???

I bland(ofta)önskar jag att man hade fler som brydde sig i släkten o kanske tänkte att vi hjälper till lite o frågar om mina barnbarn kanske vill vara här el nåt?Men man ska vara nöjd att de finns typ två som iaf engagerar sig men i bland hade de varit skönt med fler...

När man själv är en sådan person som alltid vill hjälpa så önskar man att de gavs tillbaka.........


Vi får se vad dagen har att bjuda på...........ha en fni dag!!/M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards